وبلاگ

سیمکارت مخصوص کودک و نوجوان

انتخاب یک سیم کارت برای کودکان و نوجوانان 15 ساله ی شما ممکن است کمی دلهره آور باشد.بنابرین در این پست سیمکارتی به شما پیشنهاد می کنیم که با خیال راحت در اختیار فرزندان زیر 15 سال خود قرار دهید.

سیم کارت انارستان:

سیم کارت انارستان,سیم کارتی اعتباری رایگان که برای مجموعه کودکان و نوجوانان ایرانی و پاسخ به نیاز ها و خواسته های آن ها طراحی شده است.و برای اولین بار در کشور عرضه می شود.این سیم کارت ضمن پوشش دادن تمامی نیاز های مکالمه و پیامک این گروه سنی,امکان استفاده از فضای اینترنتی سالم امن و پر سرعت با بسته های متنوع و متناسب سن آن ها را فراهم می کند.از این طریق این سیم کارت امکان اتصال به دنیای بزرگی از برنامه های جذاب و مفید فراهم میگردد.

نحوه فعالسازی سیمکارت:

برای فعال سازی کافی است یکی از والدین با در دست داشتن کارت و کد فعال سازی سیم کارت , اصل کارت ملی ولی (پدر یا مادر) و اصل شناسنامه نو جوان به دفاتر همراه اول مراجعه نمایند.

نحوه دریافت کد فعال سازی:

دریافت کد فعالسازی به یکی از طرف زیر به انتخاب کاربر امکان پذیر است:

1.ارسال پیامک:با ارسال کد 220 به شماره 3006860 کد فهال سازی برای شما پیامک خواهد شد.
2.کارت های فعال سازی چاپ شده حاوی کد فعال سازی سیم کارت (توزیع در مدارس یا مراکز علمی)
3.مراجهه مشترک به دفتر امور مشترکین همراه اول
4.فعال سازی از طریق سایت همراه اول

بسته خوشامد

برای استفاده از بسته خوش آمد سیم کارت انارستان باید در بازه زمانی 90 روزه بعد از دریافت سیم کارت و فعال سازی , آن را به میزان دلخواه حد اقل 1000 تومان شارژ کنید.در این صورت یک بسته هدیه 30 روزه شامل 3 گیگابایت دیتای پرسرعت نسل چهار و نیم , 100 دقیقه مکالمه درون شبکه و 100 عدد پیامک داخل شبکه برای شما فعال می شود.

فعال کردن بسته اینترنتی:

مشترکین می توانند با استفاده از سیم کارت انارستان با شماره گیری کد دستوری *100*6*6*1# (ستاره 100 ستاره 6 ستاره 6 ستاره1 مربع)بسته های دیتای انارستانی مختص کودک و نوجوان که در بسته های هفتگی,ماهانه,سه ماهه,شش ماهه و یکساله می باشد دریافت نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *